Translate

tiistai 24. maaliskuuta 2015

KORUJUTTUJA & TÄMÄN HETKEN KUULUMISIA

Elikkäs, mitä muotiin tulee, niin mä rakastan kaikenlaisia koruja ja asusteita. Mitä näyttävämpiä ne on, niin sitä varmemmin niitä ostan. Olen muodin suhteen sekä visuaalinen että kinesteettinen, eli niin vaatteiden kuin korujenkin tulee sekä näyttää että tuntua hyvältä. Joskus se on vähän haastavaa. Etenkin sellaisia farkkuja on joskus vaikea löytää, jotka sekä tuntuu että näyttää hyvältä. Tää on tietty vaan mun kokemus asiasta.

Ja kuten ehkä huomasitte, on blogin nimi muuttunut. Tämä on mielestäni vähän osuvampi nimi tälle blogille.

Mutta asiaan:








Eli siinä mun lempikoruja. Niitä on toki enemmänkin ja voin kertoa niistä lisää myös myöhemmissä postauksissa. Jos nää kuvat näkyy vähän epäloogisessa järjestyksessä, niin pahoittelen. Mulla ne näkyy tässä ihan siistissä järjestyksessä.

Mulla on siis kylppärissä 2 naulakkoa, joista toisessa pidän pyyhkeitä ja toisessa koruja. Toisinaan löydän koruni ihan mistä sattuu.. johtuen viime postauksessa mainitsemastani hajamielisyydestä :D.

Sitten niihin muihin kuulumisiin.. Perjantaina oli mun ystävän, Pinkun synttäribileet. Me juhlittiin eka mun kämpillä ja sit mentiin baariin naapurikaupunkiin. Oli aivan sika kiva ilta. Mulla tuona samaisena perjantaina oli viimeiset kirjoitukset. Vuorossa oli uskonto. Ja koska nyt oli urakka lukion osalta ohi, olin todellakin nollauksen tarpeessa. Tällä kertaa en kuitenkaan luitani murtanut! :D

Tämä viikko alkoikin sitten ihan normaalisti, ja tänään mä olen tässä ihan pian lähdössä töihin iltavuoroon.

Tältä erää toivottelen kaikille oikein mukavaa loppuviikkoa! :)

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti