Translate

maanantai 30. maaliskuuta 2015

HUIKEA VIIKONLOPPU & TÄMÄN VIIKON SUUNNITELMAT

Tällaisena sateisena maanantain alkuiltana on mun mielestä just sopiva hetki ottaa läppäri syliin ja alkaa kirjotella blogia.


Mun paras ystävä lapsuudesta tuli mun luokse perjantaina. Me leivottiin daim-juustokakku! :) Toi oli aivan valtavan hyvää! Melkein heti kun ystäväiseni saapui, mentiin kauppaan ostamaan leivonta-ainekset. Mun piti ostaa myös muun muassa kakkuvuoka ja kaavin, koska en vielä sellaisia omistanut! :D  Ei ole aiemmin tullut tarvetta ennen tätä, mutta hyvähän nuokin on omistaa! :)

 Kun kakku oltiin saatu hyytymään jääkaappiin, me käytiin paikallisessa pizzeriassa, jossa saa muuten aivan taivaallista pizzaa! Harmi ettei sieltä tullut otettua kuvia. En tajunnut, että siitä voisi laittaa blogiin :D.

Sunnuntaina mä sit lähdin äidin mukana Härmään. Haettiin mun sisko meidän isän luota, ja mentiin sit mummulaan käymään. Pelattiin systerin kanssa myös korttia siellä, ja tietenkin se voitti joka erän :D. Pikkusiskoilla on sellainen taipumus..


 Tänään päivällä mun ystävä Pinkku tuli käymään mun luona. Me syötiin taas kerran patonkia ja salaattia ja juteltiin niitä näitä, mistä nyt nuoret naiset yleensä keskenään höpisee :).

Pääsiäinen on tosi lähellä. Mä en ole vaivautunut laittamaan mitään pääsiäisjuttuja mun asuntoon, kun tiedän, etten tule pääsiäistäni täällä viettämään. Mä lähden mun enoni perheen luokse pikkusiskon kanssa. Myös muutamia asioita täytyy tässä alkuviikosta hoidella.

Keskiviikkona olisi sitten aprillipäivä! Onkos teillä jo jokin jäynä mielessä tai tiedättekö jonkun, joka varmasti tulee jotain keksimään pääsi menoksi..? :D
Mä en yleensä - siis yleensä.. ole tehnyt piloja, mutta eihän sitä koskaan tiedä luovalla hulluudella voi saada aikaan! :D

Hyvää viikon jatkoa kaikille ja mukavaa pääsiäisen odotusta! :)

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti