Translate

torstai 26. maaliskuuta 2015

HOROSKOOPPI-JUTTUJA VOL 1

Olen siis todella kiinnostunut horoskoopeista, ja jo tätä blogia luodessani tiesin, että tulen niistäkin täällä pölisemään varmaankin aika paljolti.



Ootteko kuulleet siitä aivan älyttömästä uutisesta, että horoskoopit menee uuteen uskoon?! TÄSTÄ voit sen lukea, jos et ole vielä ehtinyt tai jos se ei ole vielä silmiisi osunut.

Mulla heräsi kyllä aivan ehdoton EI-ajatus, kun tuon jutun luin. Tuon uuden horoskoopin mukaan mä olisin horoskoopissa Härkä, mikä ei sovi mun luonteeseen ollenkaan! Mä olen Kaksonen, ja sen luonnekuvaus pitää mun kohdalla kyllä aika hyväsesti paikkansa. Kaksonen olen, ja sellaisena myös pysyn, sanoi tutkijat tai mitkä lie ihan mitä ikinä halusivat. Juuri sen vuoksi en suoraan sanottuna usko, että tämä "uusi horoskooppi" pitäisi paikkansa. Suurin osa ihmisistä oli tätä juttua kommentoinutkin (ainakin tuon jutun mukaan) että ei pitänyt paikkaansa, ja että tähän astinen horoskooppi sopii paljon paremmin.

Millaisia ajatuksia tai mielipiteitä teissä herätti tuo juttu?

Toinen uskomaton juttu, mikä tuossa uudessa horoskoopissa mainittiin, että eläinradalle tulisi nyt kokonaan uusi tähtimerkki: Käärmeenkantaja... mitä..piip..?  Tuosta Käärmeenkantajastakin oli ihan lyhyt kuvaus linkkinä tuossa kyseisessä jutussa, mutta ihan oikeesti...

Mun mielestä vaan koko tää juttu on ihan järjetön. Ja horoskooppeja rakastavana ihmisenä mun oli pakko ottaa kantaa tähän :D . Ensinnäkin, kuten jo sanoin, mun vanha horoskooppi pitää miltei lähes täydellisesti paikkansa mun kohdalla. Samoin on myös mun ystävien kohdalla. Ja miten tuonne kaikkien tuntemien tähtimerkkien sekaan voidaan yhtäkkiä vaan lisätä uusi pelkästään sillä perusteella että maapallon akselien  ja tähtimerkkien asennot ovat muuttuneet 3000 vuoden aikana..! Myös Irish Times-lehti oli huomauttanut, että etenkin länsimaissa keskitytään enemmänkin maapalloon eikä tähtiin, niin horoskooppeja ei ole syytä muuttaa..

Oliko teissä joku sellainen, jonka kohdalla uusi tähtimerkki sopii paremmin? Kertokaa ihmeessä jos oli, kiinnostaisi tietää! :)

Tää aihe on kuohuttanut maailmalla paljon tuon artikkelin mukaan.
Mä kuitenkin pääsen tästä(kin) yli ajattelemalla, että olen Kaksonen, vaikka voissa paistettaisiin ;)

Toivottelen nyt teille kaikille mukavat viikonlopun odottelut - pitäkää tähtimerkeistänne kiinni ;)

Petra

2 kommenttia:

  1. Oon tykannyt tutkii horoskooppijuttuja ja luen vuosittain oman horoskooppivuosikirjan. En voisi uskoa olevani mikaan muu kuin vaaka. Hyva postaus oli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Muhunkaan ei täsmää mikään muu kuin kaksonen, ja myös mä luen aina horoskooppivuosikirjani! :)

      Poista